Duyvis kiest voor DDB Unlimited

Duyvis heeft na een bureauoriëntatie DDB Unlimited gekozen voor strategie- en campagneontwikkeling met als doel het merk 'te revitaliseren'.

Duyvis - bekend van onder meer Borrelnootjes en Tijgernootjes - heeft de ambitie haar merkleiderschap te onderstrepen. Hiervoor wordt in samenwerking met DDB Unlimited een nieuwe strategie en campagne ontwikkeld.

Robin de Bruijn (Head of Marketing Snacks Benelux PepsiCo): 'We willen ons iconische merk Duyvis revitaliseren met een duurzame groeistrategie. DDB Unlimited heeft ons overtuigd met hun performance propositie.'

Bekendst is nog altijd de 'Duyvis. Als er een fuif is'-campagne met Gerard Cox, die ooit door Kuiper & Schouten werd ontwikkeld. Ook in latere campagnes werd 'de fuif' van stal gehaald. Het is nog niet bekend of DDB doorborduurt op dit thema. 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie