Duyvis kiest voor DDB Unlimited

Duyvis heeft na een bureauoriëntatie DDB Unlimited gekozen voor strategie- en campagneontwikkeling met als doel het merk 'te revitaliseren'.

Duyvis - bekend van onder meer Borrelnootjes en Tijgernootjes - heeft de ambitie haar merkleiderschap te onderstrepen. Hiervoor wordt in samenwerking met DDB Unlimited een nieuwe strategie en campagne ontwikkeld.

Robin de Bruijn (Head of Marketing Snacks Benelux PepsiCo): 'We willen ons iconische merk Duyvis revitaliseren met een duurzame groeistrategie. DDB Unlimited heeft ons overtuigd met hun performance propositie.'

Bekendst is nog altijd de 'Duyvis. Als er een fuif is'-campagne met Gerard Cox, die ooit door Kuiper & Schouten werd ontwikkeld. Ook in latere campagnes werd 'de fuif' van stal gehaald. Het is nog niet bekend of DDB doorborduurt op dit thema. 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie