Markteffect en DirectResearch mogen zichzelf voor de 8e keer FD Gazelle noemen

De ME Research Group, bestaande uit onderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch, heeft haar 8e FD Gazellen Award mogen ontvangen.

De ME Research Group, bestaande uit onderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch, heeft haar 8e FD Gazellen Award mogen ontvangen. Dit is tevens het zesde jaar op rij dat zij benoemd is tot FD Gazelle. Het Financieel Dagblad reikt jaarlijks de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende bedrijven. De FD Gazellen van 2021 zijn Nederlandse bedrijven die tussen 2018 en 2020 een omzetgroei van tenminste 20% hebben bewerkstelligd.

Trots

Oprichters Edgar de Beule en Hesam Fahimi zijn erg trots dat de ME Research Group voor de achtste keer onderscheiden wordt met een FD Gazellen Award. “Een dergelijke groei is alleen mogelijk doordat klanten steeds weer hun vertrouwen in onze teams uitspreken. Dat is een enorm compliment voor alle collega’s die elke dag alles uit de kast halen om onze klanten te helpen met de juiste inzichten en adviezen. Naast de autonome groei die de groep doormaakt, zijn we in 2019 ook begonnen met een reeks van bedrijfsovernames. Dit in combinatie met de benoeming tot Onderzoeksbureau van het Jaar 2020 door onze brancheorganisatie heeft ervoor gezorgd dat we in de periode van 2018 tot en met 2020 onze omzet ruim zagen verdubbelen. Ook in 2021 maken we als groep een groei door van ruim 30%. Dat maakt ons trots”, legt Fahimi uit.

Boj Nefkens, CCO ME Research Group, vult aan: “Het is ongelooflijk om te zien dat de ME Research Group met meer dan 100 specialisten en met kantoren in Amsterdam en Eindhoven, inmiddels is uitgegroeid tot een top 5 speler in de markt. Groei wordt niet alleen bepaald door omzet, maar ook door kwaliteit en stabiliteit. Hier zetten onze collega’s zich elke dag weer voor in.”

De ME Research Group

De ME Research Group bestaat uit twee zelfstandige marktonderzoeksbureaus, Markteffect en DirectResearch. Twee bureaus die uit hetzelfde hout gesneden zijn, hetzelfde DNA hebben en ook hetzelfde doel nastreven: inhoudelijk het allerbeste product leveren. Het mooie van twee bureaus binnen één groep, is dat ieder haar eigen specialiteiten heeft.

Of het gaat om merk en campagne (naamsbekendheid-, positionering- en campagne onderzoek), om productontwikkeling en -innovatie (doelgroep bepaling, usage & attitude-, behoefte onderzoek en concept testing) of om klanten en medewerkers (tevredenheids- en betrokkenheidsonderzoek), de groep heeft altijd een antwoord op uw vraag. Twee weten nu eenmaal meer dan één.

De fysieke uitreiking van de FD Gazellen Awards is vanwege de coronamaatregelen verplaatst naar 24 maart 2022.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →