Glasnost start een tweede bureau, Fitzgerald

'Broertje' nodig vanwege conflicting accounts. Nestlé Nederland, OneFit en Uber zijn de lancerende klanten.

Na 7,5 jaar zelfstandig te hebben geopereerd start Glasnost een partner-bureau met de naam Fitzgerald. Het bureau gaat zich richten op corporate communicatie, marketing en concept-gedreven PR. De eerste klanten van Fitzgerald zijn Nestlé Nederland, OneFit en Uber waarvoor het op retainer- en projectbasis ondersteuning verleent in de Benelux. De naam Fitzgerald is ontleend aan John Fitzgerald Kennedy. Zijn gedachtegoed vormt de basis van dit nieuwe bureau.

Het nieuwe bureau is gelanceerd om de zogeheten conlicting accounts onder te brengen. Glasnost kan zo concurrerende merken bedienen. Wouter Glaser, founder Glasnost: 'Fitzgerald is geboren uit succes. Als groeiend bureau heb je soms klanten die in dezelfde vijver vissen en tegengestelde belangen hebben. We werken voor verschillende FMCG- accounts alsook bedrijven in de mobiliteit en techsfeer. Dat is de reden dat een nieuw partnerbureau noodzakelijk is.'

New Frontier

Waar Glasnost het gedachtegoed van Gorbatsjov van openheid en transparantie omarmt,is er voor het partnerbureau gekozen voor een thema van de Verenigde Staten, de 'tegenstander' van de Sovjet-Unie. John Fitzgerald Kennedy was één van de grootste staatslieden van deze tijd, de naam refereert naar zijn gedachtegoed ‘New Frontier’, waarmee hij zich richtte op de nieuwe generatie Amerikanen. 

Focus

Fitzgerald richt zich op de nieuwe generatie PR-professionals en merken in de moderne maatschappij. Opdrachtgevers kunnen bij het bureau terecht voor Corporate Communicatie, Creatieve PR & Concepting en Marketing PR.

Het bureau start vanuit het kantoor van Glasnost en zal volgend jaar een eigen kantoor betrekken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie