Green Food Lab uitgeroepen tot Bureau van het Jaar 2021 bij European Excellence Awards

Amsterdamse bureau gekozen uit 800 agency's. Ook awards voor Boskalis, Swapfiets (TDE) en Rijkswaterstaat (Zandbeek).

Green Food Lab uitgeroepen tot Agency of the Year 2021 door European Excellence Awards

Het Amsterdamse Food-communicatiebureau Green Food Lab is bij de European Excellence Awards uitgeroepen tot Agency of the Year 2021 in de categorie Small & Mid-Sized. Het werd uit 800 Europese bureaus gekozen.

De European Excellence Awards worden toegekend aan de beste Europese pr- en communicatieprojecten. In totaal gingen er vier Nederlandse inzenders met een award naar huis.  

Erkenning

Green Food Lab is in 2018 opgericht door Isabel Boerdam en richt zich op communicatie voor meer plantaardig eten. Het bedacht de Nationale Week Zonder Vlees op en bouwde dit uit tot een groot en bekend evenement. Ook voert de agency het vegetarische platform De Hippe Vegetariër

Eerder dit jaar werd Green Foodf Lab al gelauwerd met de de SAN New Kids On The Block Accent, een prijs voor nieuwe bureaus van de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Met de Excellence Award op zak krijgt het bureau nu ook erkenning op Europees niveau. 

Swapfiets in de Tour

Nog drie Nederlandse projecten gingen met een European Excellence Award naar huis. In de categorie Sports & Lifestyle wonnen Swapfiets en het bureau TDE voor The Blue Tire. In deze campagne reed de wielerploeg van Jumbo-Visma afgelopen zomer in Tour de France met de blauwe voorband van Swapfiets. 

Rijkswaterstaat en zijjn Newsroom

Rijkswaterstaat en bureau Zandbeek en wonnen in de categorie ‘Video series’ met het project ‘Newsroom’. Met videoformats als kern van de contentstrategie vergroot de overheidsorganisatie zo haar zichtbaarheid bij het brede publiek.

Boskalis wereldwijd intern

In de categorie Interne Communicatie won Boskalis met de radioshow Boskalis Worldwide Connected (BWC). Deze was gericht op het samenbrengen van medewerkers in een periode waarin fysiek contact ernstig werd beperkt door de covid19-pandemie. De show zorgde voor veel opwinding onder medewerkers, die vanuit meer dan 60 landen kwamen kijken en de show beoordeelden met een 9,1 score.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie