Happn kiest voor All Response Media en begint tv-campagne

Het bureau doet planning, inkoop, optimalisatie en executie van de campagne.

De Amsterdamse vestiging van All Response Media gaat aan de slag voor de online dating app Happn. Het bureau is verantwoordelijk voor de planning, inkoop, optimalisatie en executie van de tv-campagne die sinds maandag op verschillende tv-zenders is te zien.

In een vorige week gepubliceerd onderzoek van de Volkskrant en Rutgers - uitgevoerd door Ipsos - blijkt bijna de helft van de Nederlanders tussen de 18 en 34 jaar een profiel te hebben aangemaakt op een datingplatform als Happn. Iets meer dan de helft van de Nederlanders vindt een date regelen via de digitale weg net zo normaal als op de traditionele wijze. Happn zou in Nederland 1 miljoen gebruikers hebben.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie