Heineken kiest JWT Amsterdam als internationale lead agency voor Sol

De keuze werd gemaakt na een korte, niet traditionele pitch met drie internationale bureaus.

Heineken

Nadat J. Walter Thompson vorige week de Duitse energiereus innogy als nieuwe klant binnenhaalde, verwelkomt het bureau vandaag Heineken-merk Sol.

J. Walter Thompson Amsterdam is wereldwijd gekozen als lead agency voor Sol na een korte, niet traditionele pitch met drie internationale bureaus. Ralph Wisbrun, managing partner J. Walter Thompson: 'Het was een meeting bij Heineken met vier bureaus waarin wij onze eerste gedachten over de strategie van Sol hebben gepresenteerd. We kunnen nog niks concreets hierover vertellen, maar over drie weken komen de eerste ideeën naar buiten.'

Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie rond het merk Sol in alle regio’s van de wereld, behalve in Mexico.

Het Mexicaanse biermerk bestaat sinds 1899 en is een van de sterkst groeiende merken binnen Heineken. Door de groeiende populariteit was Sol op zoek naar een nieuwe strategische en creatieve partner die het verhaal verder moet ontwikkelen.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie