VIA live met logo, huisstijl en website

Na de fusie tussen brancheverenigingen IAB Nederland en VEA presenteert het nieuwe brancheplatform zich officieel.

Na de officiële fusie tussen brancheverenigingen IAB Nederland en VEA presenteert het nieuwe brancheplatform VIA vandaag zijn logo, huisstijl en website. De presentatie van de merkidentiteit luidt een nieuw tijdperk in: een branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt. Door een grote diversiteit aan mensen en disciplines samen te voegen is een omgeving gecreëerd 'waarin mensen, bedrijven en het marketingcommunicatievakgebied verder kunnen groeien'. Het VIA-logo moet deze veerkracht en groei symboliseren.

Jacques Koeweiden en Paul Postma tekenden voor huisstijl en logo.

Advertentie
advertisement

Wendy Pouw, directeur VIA: 'De naam en het logo zijn verfrissend en staan symbool voor onze ambitie en visie dat verbinding de motor van vooruitgang is. VIA is het netwerk dat de hele marketingketen verbindt en waarin plaats is voor data, media, creatie en technologie en voor iedereen in de branche. Van CEO’s tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame- en communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers.”

Bestuursvoorzitter Marion Koopman vult aan: 'Nu het logo, de huisstijl en de website staan, zijn we klaar om onze ambitieuze plannen aan de markt te presenteren. Dit is een combinatie van het verder ontwikkelen en uitbouwen van de sterke activiteiten vanuit beide verenigingen en het ontplooien van nieuwe initiatieven. We gaan ons richten op zeven kernportefeuilles: Strategie & Consument, Creativiteit, Media & Commerce, Data, Tech & Privacy, Next Gen Talent, Business Acceleration en Communicatie.'

Plaats als eerste een reactie

Advertentie