LVB als enige Nederlandse bureau in de prijzen bij internationale Content Marketing Awards

Het bureau uit Amersfoort pakt twee keer goud in Londen.

The Exit Years
LVB

LVB, het marketingcommunicatiebureau uit Amersfoort, wint dit jaar twee gouden – en een bronzen award bij de International Content Marketing Awards 2021 in Londen. Het goud is er voor de case ‘The Exit Years’ voor ABN AMRO MeesPierson, namelijk in de categorieën Best Campaign en Best Finance. Het brons sleept LVB in de wacht voor de case ‘Face it: MS is zenuwslopend’ in de categorie Best Use of Content Within Media Relations.

Met deze score draait LVB mee in de top. Het bureau is één van de vier die twee keer goud mee naar huis neemt.

Advertentie
advertisement

Spijt

De gouden case The Exit Years, is een campagne waarin een documentaire (zie trailer hieronder), centraal staat. Daarin worden vier ondernemers gevolgd die hun bedrijf hebben verkocht. Camille Oostwegel sr. droeg zijn keten van luxe hotels en restaurants in Limburg over aan zijn zoon Camille. Jasper de Rooij verkocht Simpel.nl aan T-Mobile. Simone Brummelhuis verkocht al een tijd geleden haar restaurantreviewsite Iens.nl, en Marcel van der Heijden heeft spijt dat hij zijn social mediabureau liet overnemen. De verhalen worden geduid door twee financieel experts op het gebied van bedrijfsoverdracht.

NL 8 Trailer | The Exit Years (documentaire)

Juryrapport

De CMA-jury noemt The Exit Years ‘een geweldige campagne gebaseerd op gedegen inzicht’. ‘De persoonlijke en emotionele benadering stelde hen in staat om iets super creatiefs en meeslepends te produceren. Het is eerlijk, menselijk, emotioneel, gebaseerd op uitzonderlijke casting, echt doordacht en prachtig afgeleverd. De campagne heeft zijn doelen volledig overtroffen, zowel awareness voor het merk als het aanzetten tot actie van de doelgroep. Het is geen verrassing dat de leads binnenstromen. Erg sterk gedaan.’

Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB, zegt dat de opdrachtgever, ABN AMRO MeesPierson, al jaren uitblinkt in vooruitstrevend denken. ‘Was dat niet het geval, dan was er geen campagne als The Exit Years ontstaan. Al jarenlang lukt het om vernieuwend te zijn.’

Plaats als eerste een reactie

Advertentie