The Media Nanny wordt onderdeel Sports Entertainment Group

Eigenaar José Woldring komt ook in de board.

The Media Nanny en SEG (Sports Entertainment Group) gaan verder als één bedrijf. Het pr-managementbureau blijft internationaal opereren en krijgt er naast het huidige klantenportfolio internationale artiesten en sporters bij. SEG krijgt naast voetbal, wielrennen en Esports de divisie SEG Artists bij. Woldring komt ook in de board.

'In een tijd waarin veel bedrijven uit onzekerheid samenwerkingen en fusies ‘on hold’ zetten, zien Kees Vos (SEG) en José Woldring (The Media Nanny) dat juist nu fuseren en daarmee de krachten bundelen vele nieuwe kansen kan bieden aan alle partijen in de sport-, media- en entertainmentindustrie', staat in het persbericht. De omzet van The Media Nanny is door de coronacrisis gehalveerd en dat heeft de fusie versneld.

Woldrng: '​Vorig jaar begon het bij mij te kriebelen om nog verder door te groeien en met The Media Nanny te verbreden. Al tijdens de eerste gesprekken met Kees en het team van SEG wist ik: dit gaat werken. We delen dezelfde visie en passie op vele vlakken en er was gelijk een hele goede energie tussen Kees en mij. Dat is voor mij heel belangrijk in een samenwerking als deze.'

Kees Vos, ceo en oprichter van SEG: 'José heeft in tien jaar tijd een uniek entertainmentbedrijf weten neer te zetten, dat prima past binnen de groeistrategie van SEG. De pr- en marketingexpertise van The Media Nanny is een mooie aanvulling op onze bestaande dienstverlening.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie