Mobile Strategy wordt TBWA\Mobile: een mobiele marketing hub

Het bureau investeert in opkomende mobiele technologieën.

Rick Ledder
Tbwa

Mobile Strategy heet sinds vandaag ‘TBWA\Mobile’, een wereldwijd expertisecentrum voor mobiele marketing en technologie. Het mobiele bureau werd in 2014 overgenomen door TBWA en de naamswijziging maakt deel uit van een diepere integratie binnen het TBWA-collectief.

De hub werkt als een incubator en experimenteert met innovatieve oplossingen en prototypen. Ook investeert het kenniscentrum in mobiele technologieën als: Gamified Experiences, Augmented Reality, Artificial Intelligence, Chatbots en Voice.

TBWA\Mobile blijft zijn eigen klantenbestand ondersteunen en helpt internationale TBWA-vestigingen met mobiele merkervaringen. Ook krijgt het bureau een nieuw kantoor in Londen.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie