Nestlé Nederland kiest Glasnost voor brede samenwerking

Betreft projecten voor duurzaamheidsprogramma’s van Nestlé en nieuwe productintroducties.

Commercial-foto van Nescafe, een van de bekende producten van Nestlé
Nestle

De Nederlandse tak van Nestlé is samenwerking aangegaan met het Amsterdamse pr-bureau Glasnost. Het gaat om een breed pakket aan diensten, zowel interne als extern. Eerst richt het bureau zich op Nescafé, de nieuwe reep Yes en het duurzaamheidsprogramma van koffie . 

Judy Schnitger - Zwinkels, head of Corporate Communication bij Nestlé Nederland noemt het bureau 'energiek en dynamisch' 'De visie van Glasnost geeft een extra dimensie aan onze huidige en toekomstige vraagstukken op zowel merk- als corporate niveau.'

Nestlé is niet het enige nieuwe account van Glasnost. Eerder maakte het pr-bureau bekend aan de slag te gaan voor Bowers & Wilkins, de van origine Britse luidsprekerfabrikant. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie