Nestlé Nederland laat in-house-contentstudio opzetten na bureau-oriëntatie

Per 1 mei is een team van Yune gevestigd op het hoofdkantoor van de voedingsmiddelenproducent.

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft Nestlé Nederland eerder dit jaar gekozen voor Yune om een in-house-contentstudio op te zetten. De studio is gevestigd in het kantoor van Nestlé in Amstelveen. Een team van Yune is daar sinds 1 mei aanwezig.

‘We zijn heel positief over het team van Yune’, vertelt Esther Bosman, e-Business-manager bij Nestlé Nederland. ‘Onze marketeers vinden het heel fijn om even langs te lopen en zaken direct met Yune te bespreken. Dit maakt afstemming makkelijker en zorgt voor een hogere kwaliteit en snelheid.’

Yune zal werk gaan verrichten voor verschillende merken van Nestlé, waaronder Maggi, Garden Gourmet, Nescafé, KitKat en het corporate merk.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie