Trending deze week: nog geen plek voor social creators in Super Bowl commercials

Authentieke, hedendaagse content verus traditionele televisie. Pepsi combineert the best of both worlds in een nieuwe Superbowl reclame.

Real, realer, realst. Dat is wat we tegenwoordig willen zien op social. Echte mensen, echte ervaringen en echt goede content. Pepsi haakt hier echt (haha) slim op in, in hun nieuwe Super Bowl commercial. Om de brug tussen deze reclame en de echte wereld te slaan, geeft Pepsi 10 miljoen gratis flesjes weg, zodat fans proberen of dit wel écht zo lekker is. Want een écht goed drankje, moet je proeven zeggen ze. Of nouja.. Ben Stiller.

In andere aangekondigde reclamespots voor de Super Bowl keert ook Alicia Silverstone terug in haar rol van “Clueless” en Bryan Cranston en Aaron Paul in hun "Breaking Bad"-rollen. Grote (TikTok) creators zien we nog niet terug in de tv-commercials. Merken lijken op social wel voor deze creators te gaan, maar blijven voor traditionele tv nog bij traditionele sterren. Verdienen social creators ook een podium op het grote scherm?

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie