OMD (mannen) en Publicis One (vrouwen) winnen Adfo Cup

Op een zonovergoten sportpark Middenmeer speelden bijna duizend voetballers om de beker.

  • Bureaus
  • 11 June 2018
  • Rob Beemster
Het winnende team van OMD
Jos van Mieghem

In totaal betraden afgelopen weekend ruim negentig teams het speelveld. Bij de mannen eindigde het toernooi in een zinderende finale tussen OMD en Value Zipper, waarin na een 0-0 eindstand uiteindelijk penalty’s de beslissing moesten brengen. OMD schoot er de meeste in. Het complete team mag op uitnodiging van TMG mee naar Dutch Valley. Daar bovenop kregen beide teams een jaarabonnement op Adformatie.

Bij de vrouwen ging de hoofdprijs dit jaar naar het team van Publicis One (VivaKi). De in roze shirts spelende dames wisten in de finale de tegenstanders Exterion Media met 2-0 te verslaan. Als beloning mag het volledige team een wedstrijd van Ajax bijwonen in de skybox van JcDecaux in de Johan Cruijff Arena.

De CS Digital Media Cross Bar Challenge ging naar Mediacom (mannen) en Wayne Parker Kent (vrouwen).

 

Advertentie
VivaKi
Adfo Cup Jos van Mieghem

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie