Ontvang binnen enkele uren resultaten met het nieuwe doe-het-zelf platform Ipsos.Digital

Dit platform biedt de mogelijkheid om binnen enkele uren te voorzien in de behoefte van onderzoeksresultaten en inzichten

Op dinsdag 6 november lanceerde Ipsos het zelf-service onderzoeksplatform dat snel en eenvoudig toegang biedt tot onderzoeksmogelijkheden en inzichten vanuit de hele wereld. In eerste instantie is het platform gelanceerd in een aantal grotere landen. Per januari komt deze toepassing ook naar Nederland. In een eerder artikel beschreven we al het belang van bevrediging van de behoefte “in het moment”. Dit platform biedt de mogelijkheid om binnen enkele uren te voorzien in de behoefte van onderzoeksresultaten en inzichten.

Dit intuïtieve end-to-end platform biedt toegang tot Ipsos’ volledig geïntegreerde online panels. Dit maakt de oplossing uniek. De meeste aanbieders van do-it-yourself software hebben geen panels ter beschikking. Bij de start van deze tool selecteer je eerst de doelgroep van je steekproef. Deze doelgroep kan heel specifiek zijn, maar ook een vertegenwoordiging van de algemene bevolking. De mogelijkheden zijn in de opstartfase vrij eenvoudig, maar worden snel uitgebreid. Vervolgens start je in slechts enkele klikken met het onderzoek en binnen een paar uur ontvang je al de eerste geautomatiseerde inzichten. Ipsos.Digital biedt volledig geautomatiseerde online en exporteerbare rapporten met dashboards en export naar PowerPoint, PDF en SPSS inbegrepen,  Ook is er een tool voor kruistabellen beschikbaar. Daarbij heb je, zo nodig, de toegang tot deskundige onderzoeksteams van Ipsos over heel de wereld. Je kunt een project ook deels zelf opstarten, waarna je het frictieloos over laat nemen door een onderzoeker van Ipsos.

Er zijn momenteel diverse oplossingen beschikbaar op het platform:

- FastFact – De doe-het-zelf (DIY) research tool om jouw eigen vragenlijst samen te stellen
ClaimsTesting – Het testen van claims, attributen of korte statements.
Name Testing – Het testen van merknamen of beschrijvingen.
Varieties Testing – Het testen van smaken, geuren of variëteiten.
Visual Testing – het testen van beelden, iconen of logo’s.


Meer weten?
Wil je meer weten over dit doe-het-zelf platform? Probeer het hier zelf uit (Deze versie is momenteel beschikbaar voor onderzoek in een zestal landen) of neem contact op met, Eric Landwaart, Chief Client Officer (Eric.Landwaart@ipsos.com)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →