Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters starten bureau Confidant Partners

Bureau richt zich op 'de dilemma’s in de boardroom' van bestuurders, commissarissen en directeuren. 

Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters

Frans van der Grint, Sabine Post-de Jong en Jeroen van Seeters zijn een nieuw bureau voor strategisch communicatieadvies gestart, Confidant Partners. Ze richten zich op de 'board', bestuurders, commissarissen en directeuren.

De drie topadviseurs stapten in oktober vorig jaar op bij Hill+Knowlton Strategies, waar ze adviseerden over impactvolle, complexe en kritische cases, meest fusies en overnames. Frans van der Grint, door het FD omschreven als de belangrijkste PR-adviseur van het Nederlandse bedrijfsleven, begon samen met Sabine Post-de Jong daarna Confidant Partners, Jeroen van Seeters sluit zich 1 december  2019 als derde managing partner aan.

Het nieuwe bureau heeft het advies niet gestructureerd rond communicatiedisciplines, maar richt zich op de businessgebieden en vraagstukken van bedrijven. ‘Leiders hebben de constante uitdaging om groei van hun bedrijven te waarborgen en zich te wapenen tegen de meest complexe bedreigingen,’ zegt Frans van der Grint. Tegelijkertijd moeten ze zoveel mogelijk voldoen aan maatschappelijk verwachtingen. ‘Die uitdaging vormt het hart van onze adviespraktijk.’

De adviesteams van het nieuwe bureau zijn samengesteld uit een selectie van ‘bewezen top-professionals’. Ze kenmerken zich door een onafhankelijke aanpak, die belangrijk is in een wereld van populaire meningen, aldus Sabine Post - de Jong: ‘Wij geloven in de kracht van gedurfd, persoonlijk advies. Met de juiste balans tussen persoonlijke betrokkenheid en de afstand die nodig is.’

Confidant Partners is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas en wordt woensdag 29 mei officieel gepresenteerd.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Frank Regtvoort
Hét congres thema voor Logeion C-day zou ik zeggen: 'Niet gestructureerd rond communicatiedisciplines', wel bedrijven naar hún (manifeste en latente) vraag toegevoegde communicatiewaarde leveren. Want alleen dan kun je als communicatieprofessional een organisatie helpen om in de contexten van een de eigen organisatie van passende betekenis te zijn. (Wat communiceren betekent. Uitgeverij Nobelman, 2019.)
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie