SAN bestaat 30 jaar en organiseert een jubileumeditie

Dit jaar kunnen adverteerders een SAN Accent winnen in de categorie: ‘De Reclameparels’.

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) viert dit jaar zijn 30-jarige bestaan. Ter ere van deze gelegenheid heeft SAN eenmalig de categorie ‘De Reclameparels’ in het leven geroepen, waarin het beste werk van de afgelopen 30 jaar in de spotlights wordt gezet.

Elk merk kan één campagne inzenden voor de categorie ‘De Reclameparels’. De campagne moet in de afgelopen 30 jaar zijn gemaakt. Een jury, bestaande uit 30 specialisten met ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, gaat het ingezonden werk beoordelen.

Ook kunnen marketeers werk insturen voor de volgende categorieën: Business-to-Business, Corporate (incl. Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea en Vrije Tijd.

Daarnaast behoort de overkoepelende categorie ‘Branding 360°’ ook tot de mogelijkheden, waarin de beste campagnes, naast een Accent, bekroond kunnen worden met een 'SAN Accent Branding 360°'.

Tot slot maakt SAN dit jaar ook een ‘Jubileum Jaarboek 2018’. Om een pagina te reserveren kunnen marketeers een case insturen. Één of meerdere pagina’s reserveren kan tot en met 20 december 2018. Ga hiervoor naar www.sanaccent.nl en kijk bij ‘Jaarboek’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie