SAN Jaarboek 2021 'Raak me' uitgereikt

Het nieuwe SAN Jaarboek luistert naar de naam 'Raak me'. Auteur Isabel Verstraete ontving gisteren het eerste exemplaar.

Ron Schneider en Isabel Verstraete

De uitreiking voltrok zich tijdens een livestream-uitzending voor SAN-juryleden, sponsors en relaties van de vakprijs. Isabel Verstraete, auteur van 'The care principles', nam de kijkers mee in haar betoog hierover, dat volgens de SAN aansluit op de titel van het Jaarboek. Het boek werd uitgereikt door SAN-voorzitter Ron Schneider.

De menselijke maat

Schneider zegt: 'Als marketeers acteren we in een zeer dynamisch speelveld. Om in deze tijd mensen in vervoering te brengen en hen werkelijk te raken, willen we als SAN de menselijke kant en de marketingmachine in balans laten zijn. Technologie en de menselijke maat verbinden maakt sterke merken sterk. Daarom heeft het SAN-bestuur dit jaar gekozen voor de titel 'Raak me' van het Jaarboek 2021, waarin technology driven marketing en menselijke emotie elkaar ontmoeten.'

Jeroen van den Brink, directeur van de SAN, vult aan: 'Het is mooi om deze symbiose terug te zien in de 33e jaargang van ons boek, met twaalf interviews met vakgenoten, ondernemers en wetenschappers die hun visie op het thema geven.'

In het SAN Jaarboek 2021 is het beste marcom-werk van Nederland van het afgelopen jaar opgenomen. Dit jaar zijn er maar liefst 319 campagnes ingestuurd met een verdeling over de twaalf categorieën waarvoor ingezonden kon worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie