New kid in town: socialmediabureau Wilderness komt naar Amsterdam

Het bureau wil de Amsterdamse vestiging als Europese hub gebruiken.

Socialmediabureau Wilderness opent een vestiging in Amsterdam. Volgens oprichter Tom Jarvis moet de tweede Amsterdamse locatie een Europese hub worden. Jarvis was, naar eigen zeggen, al een jaartje op zoek naar een geschikte locatie voor een tweede vestiging. De naderende Brexit gaf het laatste duwtje om in Amsterdam een voet aan de grond te zetten.

Het bureau richt zich op het bedenken van socialmediastrategieën voor de entertainmentsector. In Londen werkt Wilderness voor klanten als HBO, Warner Bros, Ellesse, Discovery Network, Penguin en NBC Universal. Deze richting koos Jarvis omdat hij werkervaring in de entertainmentwereld heeft; voorheen werkte hij onder andere bij Entertainment One als product manager. 

Wilderness Amsterdam heeft vorige week zijn deuren geopend en wordt geleid door managing director Meredith Mogensen. Zij werkte hiervoor bij Gray, Saatchi en Publicis in New York en deed campagnes voor Proctor & Gamble, GlaxoSmithKline, Wendy's, Panasonic en BMW.  Ze runt de boel op dit moment in haar eentje en probeert nieuwe medewerkers en klanten (zowel nationaal als internationaal) te werven.

Het bureau is onafhankelijk en valt niet onder een netwerk. 


 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie