Springbok neemt vier 'digitale zwaargewichten' aan

Het bureau wil mede dankzij de vier nieuwe senior-medewerkers zijn groeiambities voor 2022 waarmaken.

Drie van de vier nieuwe medewerkers
Foto: Springbok

Springbok heeft onlangs vier nieuwe senior-medewerkers aangenomen die het bureau moeten helpen om zijn groeiambities waar te maken. Kathy Haemers is aangenomen als nieuwe experience strategy director voor het Belgische team. Maarten Breda versterkt het bureau in België als brand experience director. Zij gaan samen het - volgens Springbok groeide - experience strategy-team leiding geven. 

Maarten Hazebroek gaat Springbok helpen als service designer, ook in België. In Nederland treedt Kirsten Haver Droeze (niet op bovenstaande foto) toe tot het bureau als growth manager om zich te focussen op het 'creëren van diepe en duurzame verbindingen tussen merken en hun communities'. 

Advertentie
advertisement

Springbok groeit

Het aantrekken van vier nieuwe senior-medewerkers maakt onderdeel uit van Springboks groei. In 2021 heeft het bureau totaal 35 nieuwe werknemers aangenomen, waarmee het totale personeelsbestand op 280 uitkomt. Onlangs verwelkomde Springbok nieuwe accounts als automaker Nissan en bakkerijgroep Lantmännen Unibake. 

Het van oorsprong Belgische bureau heeft vijf kantoren in Nederland en België en werkt al langere tijd voor onder meer Burger King, Jumbo, T-Mobile, Hema en KPN. 

Advertentie