Super Digital en Traffic4u gaan verder als ‘Reprise’

De namen Super Digital en Traffic4u verdwijnen van de markt.

IPG Mediabrands Nederland, moederbedrijf van Initiative, UM, Traffic4u en Yune lanceert ‘Reprise’. Onder dit label werken ruim 150 medewerkers van Super Digital en Traffic4u. De namen Super Digital en Traffic4u verdwijnen officieel van de markt.  

IPG Mediabrands wil met de uitrol van Reprise in 42 landen één digitaal label voor zijn klanten creëren. Reprise richt zich op data driven marketing. Het bureau gaat de klanten van Super Digital en Traffic4u bedienen. Ook neemt het klanten over van zusterbedrijven UM en Initiative. Dit gaat om accounts die bepaalde diensten bij Super Digital en Traffic4u had ondergebracht. 

Reprise opereert vanuit het bestaande kantoor van IPG Mediabrands in Amsterdam en het heeft een vestiging in Groningen. Stijn Fien, momenteel managing director van Traffic4u, gaat aan de slag als managing director voor Reprise.

Richard Smoorenburg, chief digital officer van IPG Mediabrands, benadrukt dat er voor bestaande klanten van Super Digital en Traffic4u weinig wijzigt. ‘We focussen ons met deze herstructurering op het verbeteren van dienstverlening en proberen de praktische implicaties zo klein mogelijk te houden.’

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie