AccorHotels wil engagement bieden met spel op Facebook Messenger

De hotelketen wil millennials kennis laten maken met zijn kamers via Facebook Messenger.

AccorHotels

AccorHotels komt met ‘Riddle Room’, een spel dat je via Facebook Messenger speelt. Tijdens de 30-dagen durende campagne kunnen gebruikers raadsels oplossen en maken zij kans op een hotelovernachting. Het spel kwam tot stand in samenwerking met reclamebureau Roorda.

Uniek kijkje in de kamers

Met het spel wil AccorHotels millenials kennis laten maken met de kamers door middel van carrousels, 360 graden foto’s, geluidsfragmenten, animaties, video’s, emoji interacties, hulplijn via Messenger, hints en easter eggs.

De hotelketen vindt Facebook Messenger hiervoor een geschikte tool omdat de doelgroep voornamelijk online oriënteert op een hotelkamer. 

 

Visuele hotelbeleving

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie