Adidas introduceert nieuwe ‘Impossible is Nothing’-campagne

Met een reeks video's laat het merk zien hoe optimisme het leven heeft gevormd van iconen als Beyoncé, Paul Pogba en Mo Salah.

In de video’s zijn zelfgemaakte, niet eerder vertoonde beelden te zien.

Adidas heeft de nieuwe ‘Impossible Is Nothing’-campagne gelanceerd, waarin de videoreeks 'Seeing Possibilities' centraal staat. Impossible Is Nothing staat volgens het sportmerk voor het denken en handelen in mogelijkheden, 'om zo met rebels optimisme een betere toekomst te creëren voor mens en planeet.' 

Advertentie
advertisement

Met de campagne keert Adidas na jaren weer terug op tv. In de serie laat het merk zien hoe optimisme het leven heeft gevormd van iconen als Beyoncé, Paul Pogba en Mo Salah. Ook Siya Kolisi, de eerste gekleurde aanvoerder van het Zuid-Afrikaanse rugbyteam, krijgt een stem. Evenals Tifanny Abreu, die geschiedenis schreef als eerste transvrouw in de Braziliaanse Volleybal Super League. Door in mogelijkheden te denken en naar die mogelijkheden te handelen, realiseerden zij hun dromen. 

In de video’s zijn zelfgemaakte, niet eerder vertoonde beelden te zien uit de archieven van de beroemdheden zelf en van medesporters, artiesten, vrienden en familie. 'De verhalen tonen aan wat je met de juiste positieve mindset, soms met een rebels randje, kunt bereiken. Met als grootste doel anderen te inspireren om hun eigen mogelijkheden te ontdekken en na te streven', zo klinkt het.

'Impossible is Nothing is meer dan een campagne - het is onze mentaliteit', zegt Brian Grevy, Executive Board Member, Global Brands. 'Met optimisme naar mogelijkheden durven kijken, biedt de sleutel tot succes en toont aan hoe de kracht van sport levens kan veranderen. Deze houding inspireert ons iedere dag en geeft energie om aan de toekomst te bouwen.'

Advertentie