Aquafresh beplakt witte reclameborden NS

Aquafresh White&Shine 'kaapt' de NS-borden die door een fout leeg staan. Publicis bedacht de actie.

Tandpastamerk Aquafresh en Publicis Groupe hebben op ludieke wijze de witte reclameborden van de NS bezet. Op de witte borden op treinstations in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, en Den Haag zijn vandaag stickers van de Aquafresh White&Shine tandpasta geplakt. Met deze actie wil Aquafresh 'een lach op het gezicht van de reizigers toveren terwijl zij wachten op hun trein.'

Sinds vorige week zijn de vijfduizend borden op NS-stations in heel Nederland leeg. Tot voor kort werden de borden door het bedrijf Exterion Media en Ngage Media geëxploiteerd. Het Franse JCDecaux, aanbieder van buitenreclame, spande echter een rechtszaak aan en kreeg in een hoger beroep op 1 oktober gelijk van de rechter, waardoor de borden op wit kwamen te staan. De borden zullen zeker tot eind van het jaar leeg blijven.

Janet Boonstra, Brandmanager Aquafresh: 'Wij konden de humor van Publicis om in te spelen op deze actualiteit waarderen en vonden het perfect passen bij Aquafresh.'

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie