Asics komt met wereldwijde campagne, gemaakt door Likefriends Amsterdam

Het sportmerk moedigt aan ‘balans te vinden met omgeving’.

Asics lanceert de nieuwe campagne The Comfort of Confidence ter promotie van de Gel-Quantum-schoen. Zelfvertrouwen komt van binnenuit als de mens in balans is met zichzelf en omgeving, stelt het sportmerk. Asics laat verder weten dat de campagne mensen moet aanmoedigen hun eigen pad te volgen, en daar hoort dan uiteraard schoeisel van dit merk bij.

De campagne wordt wereldwijd uitgerold en is ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Likefriends. Stef de Jong, oprichter van Likefriends: ‘Het tweede deel van de campagne erkent dat identiteit voor ons publiek (jonge modebewuste consumenten, red.) contextueel is. Ze stellen bepaalde delen van hun identiteit af op basis van de situatie: werk, familie, vrienden, online.’

Krzysztof Rodziewicz, Category Manager Lifestyle bij Asics EMEA: ‘Gedurende de zomermaanden zullen we verschillende versies van de Gel-Quantum-lijn uitbrengen. Elke lancering wordt gepromoot met campagne-uitingen gericht op specifieke gebeurtenissen uit het leven van ons publiek.’

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Katelyn Nugent, Andrew Frates, Krzysztof Rodziewicz, Marnix Tanis, Billy Fischer, Robin Karakash
Bureau: Likefriends Amsterdam
Strategy & Creative: Stef de Jong, Mitch Roedoe, Michael James Philips, Scott Kooken
Art Direction: Aemilius Teunissen, Michael James Philips, Scott Kooken
Design: Aemilius Teunissen, Michael James Philips, Scott Kooken, Matt Krygowski, Laura Hersee, Kate Prior
Account: Dorien Hoorens
Productiemaatschapij: Czar
Regie: Michael Middelkoop)
Photograhy: Nick van Tiem
Styling: Isis Vaandrager
Hair/make-up: Victoria de Ranitz

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie