Bavaria pakt met 0.0% IPA door in bierland België

Lanceert nieuwe campagne voor ‘dry january’.

Ja, Bavaria’s alcoholvrije IPA was in het introductiejaar in Nederland een succes. Prijzen (hier en hier) werden met binnengehengeld, retailers boden en masse hun schappen aan, de Nederlandse horeca begint ervan te tappen, zelfs een blikvariant werd op de markt gezet, het kon niet op. Tijd dus, dacht men bij Bavaria, om met dit bier stevig door te pakken in 2020. Hoe? Door de IPA te laten testen door in het land van ‘s werelds beste bierbrouwers, België. Want, als de sublieme bierkenners uit België de alcoholvrije IPA omhelzen, is verder succes in 2020 gegarandeerd, zo lijkt de redenering.

Na een blinde test in de beste Brewpub van België bleken bierkenners aangenaam verrast door de volle smaak van de IPA, althans dat is het campagneverhaal. De door alle goede voornemens drooggelegde maand januari leent zich natuurlijk als prima momentum voor de lancering van deze campagne.

De landelijke campagne voor Bavaria 0.0% IPA bestaat uit een tag-on bij de tv-commercial, displays en acties op de winkelvloer, online video’s op de social mediakanalen van Bavaria en de website. Bij verschillende supermarkten heeft er een sampling plaats om ook daadwerkelijk consumenten te laten proeven. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie