Björn Borg laat met fantasierijke beelden zien wat sporten met je doet

In de campagne staat het euforische gevoel dat sporten geeft centraal.

Björn Borg

Het Zweedse sportmerk Björn Borg komt met een nieuwe campagne ‘Chase the Exerhighs’. De focus van deze campagne ligt op het euforische gevoel dat sporten veroorzaakt. Hiermee wil Björn Borg zich steviger positioneren in de sportmode-industrie.

De video’s creëren een onderscheidend vermogen in de markt, omdat het afwijkt van andere sportreclames, verklaart Johanna Juhlin, global brand marketing manager van Björn Borg. ‘Door te focussen op het plezier van sporten, in plaats van het gangbare beeld dat sporten zwaar en hard werken is, willen wij mensen inspireren om meer te bewegen.’

De campagne, ontwikkeld door Nord DDB, vertaalt het euforische gevoel dat men krijgt door sporten. ‘Tijdens het sporten maakt je brein gelukshormonen aan. Wij hebben dit gevoel vertaald met fantasierijke beelden in een sportieve setting’, aldus Andreas Dahlqvist, chief creative officer bij Nord DDB.

De campagne wordt uitgerold in de winkels, outdoor en online.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie