Bloempotkapsel maakt zijn comeback in KFC-campagne

De fastfoodketen volgt een nostalgische trend: het voorziet New Yorkers gratis van een bloempotkapsel.

Het bloempotkapsel is terug van weggeweest en daar speelt KFC op in. Met deze coupe, de zogenaamde 'bowlcut', promoot de keten zijn nieuwe food bowls. En hoe: het geeft de beruchte look een hippe twist.

Sommigen krijgen nog steeds rillingen als ze denken aan dit pittig kort kapsel, maar tegenwoordig ben je er hartstikke hip mee. Sinds ontwerper Haider Achermann vorig jaar zijn modellen tijdens een modeshow een bowlcut gaf, veroveren bloempotkapsels het straatbeeld. De fastfoodketen lift mee op de nostalgische trend om zijn 'Famous Bowls' te promoten. 

Advertentie

Original Recipe

Op donderdag 10 januari van 1 tot 5 uur ’s middags kunnen geïnteresseerden de pop up-store in Brooklyn binnenstappen en krijgen zij gratis het kapsel aangemeten. Ook heeft de keten moderne versies in de aanbieding, waaronder: ‘Original Recipe’, ‘Spork and Bowl’ en ‘Colonel’s Stripes’. Wie zijn coupe plaatst onder de hashtag '#KFCFamousBowlCuts', maakt kans op een feature op Twitter. 

KFC heeft de activatie zelf bedacht. 

KFC-campagne
KFC-campagne

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Kees
Lijkt meer op een paddenstoel dan op een bloempot. Een of andere vezelkop.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie