Bol.com grote winnaar in business editie Best Social Awards

Ook Bavaria, HEMA en Van Gogh Museum vallen in de prijzen.

Bol.com wint in zowel de categorie Beste Merk als Beste Webcare. De jury kwalificeert het winnende merk als ‘gevat en brutaal, durft het randje op te zoeken en weet pakkend het publiek te bereiken. Daarnaast hebben ze een sterk community management’.

De uitreiking van de awards is dit jaar voor het eerst opgesplitst in twee dagen: de business uitreiking die vanavond plaats vond, en een audience evenement waarbij het publiek kan stemmen op hun favorieten. De grote winnaar in de business categorien is zoals gezegd bol.com. Andere winnaars zijn Bavaria (Beste Campagne met #carnavalvrij), HEMA (Beste Inhaker met ‘zomerjurkje’) en Van Gogh Museum (Beste Innovatie).

Er waren dit jaar drie nieuwe categorieën: Beste Influencercampagne, Beste Chatbot en Beste Livestream. De winnaars werden bepaald door een professionele jury. De publieksprijzen worden morgen bekend gemaakt. Kanshebbers zijn hier onder anderen Tim Hofman, StukTV, Nienke Plas en Shane Kluivert.

De winnaars zijn een mooie afspiegeling van de hoogtepunten van afgelopen jaar, vindt Diederik Broekhuizen (oprichter The Best Social). 'Met deze awards hopen we het maken van creatieve, grappige en innovatieve content bij bedrijven te stimuleren. Op naar volgend jaar!' 


Beste campagne
Bavaria

Beste inhaker
HEMA

Beste account
NOS Kort

Beste merk
Bol.com

Beste webcare
Bol.com

Beste talent
Vienna Kortland

Beste influencercampagne
Misfit

Beste chatbotcampagne
Ziggo

Beste video
Amsterdenim

Beste livestream
ABN AMRO

Beste story
Feyenoord

Beste copywriting
Praxis

Beste innovatie
Van Gogh x Facebook

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie