Broodzanger George Baker maakt nieuwe versie van Una Paloma Blanca voor Lidl

Supermarktketen wil laten zien dat het een 'serieuze speler' is in de broodmarkt.

George Baker heeft een nieuwe versie gemaakt van zijn wereldhit Una Paloma Blanca voor een nieuwe commercial van Lidl. Deze staat in het teken van brood.

Met de nieuwe campagne wil Lidl laten zien dat vrijwel alle filialen in Nederland zijn voorzien van een warme bakker met ieder uur 'vers afbakbrood'. Als beste landelijke keten in vers brood (volgens het laatste versrapport van GfK) is Lidl een serieuze speler in de markt, laat de supermarkt weten.

Het is de tweede keer dat George Baker zijn song uitleent aan een Lidl-campagne. Eerder deed hij dat met zijn Little Green Bag, zie onder. Hij is ook kort in de nieuwe commercial te zien, waarin de vaste personages Teun en Kevin uit de Lidl-flat een centrale rol spelen.

De broodcommercial van Lidl is ontwikkeld in samenwerking met Joe Public. 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie