Nieuwe campagne Hartstichting voor meer AED's in de buurt

De Hartstichting vraagt aandacht voor het belang van toegankelijke en geregistreerde AED’s in de buurt.

De Hartstichting vraagt in een nieuwe campagne aandacht voor het belang van toegankelijke en geregistreerde AED’s in de buurt.Eerder riep de Hartstichting Nederlanders in een campagne op om zich te registreren als vrijwilliger, wat volgens de NGO heeft geleid tot 170 duizend burgerhulpverleners.

De Hartstichting zegt in een toelichting: 'Dagelijks worden tientallen mensen in Nederland overvallen door een hartstilstand buiten het ziekenhuis. De meeste slachtoffers zijn op dat moment in of rondom hun woonhuis. Om binnen zes minuten te kunnen starten met reanimeren en de overlevingskans van iemand met een hartstilstand te vergroten, bouwen wij aan een landelijk netwerk van burgerhulpverleners en AED’s. In totaal zijn er minimaal 30 duizend AED’s nodig, 24/7 bereikbaar en geregistreerd bij het oproepsysteem.'

De commercial is vanaf 8 oktober online en op televisie te zien.

Credits

Opdrachtgever: de Hartstichting

Verantwoordelijk bij klant: David Verschoor, Ivar Schutte, Claudia Vollebregt

Bureau: Triple Double

Creatie: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt

Account: Ruud van der Knaap, Pim van Essen

PR-bureau: BijlPR

Online agency: We Are Blossom

Media agency: Initiative

Productiemaatschappij: Czar

Regisseur: Boris Booij, Czar

First AD: Philip de Iongh

Producer: Lisa Scheffer, Czar

DOP: Thijmen Doornik

Editor: Teun Rietveld

Post Production: Hectic Electric

Grading: Hectic Electric

Audio/muziek: Juno Jimmink

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie