Nieuwe campagne Ourtime richt zich op 2,3 miljoen 50-plus singles

Dating service Ourtime lanceert tv-campagne 'Samen van het leven Genieten'.

Campagne: 'Samen van het leven genieten'.
Afbeelding: Ourtime

De dating service richt zich met de nieuwe Samen van het Leven Genieten-campagne op de levenslustige levensstijl van de 2,3 miljoen 50-plus singles in Nederland. Hobby's en gemeenschappelijke interesses blijken voor hen belangrijk in de zoektocht naar een nieuwe partner of liefde. In tegenstelling tot het stereotype beeld, zijn vijftigplussers ondernemend en staan ze open voor nieuwe ideeën. Ze zoeken een partner met wie ze hun passie kunnen delen en samen van het leven kunnen genieten. De nieuwe campagne loopt nog tot einde jaar en wordt in Europa uitgerold in vijf landen.

Advertentie
advertisement
Nieuwe commercial Ourtime

Singles weten wat ze willen

Met de campagne wordt voortgeborduurd op gemeenschappelijke ervaring en interesses. Volgens Marion Graff, vice president van Ourtime in Europa, zijn alle singles van deze leeftijd verschillend, maar hebben ze één ding gemeen: ze hebben al een rijk leven achter de rug en weten wat ze zoeken in een relatie. Als ze dan een passie of interesse kunnen delen met hun nieuwe partner is de kans op een gelukkige relatie groter.

De campagne wil benadrukken dat er meer genoten moet worden van het moment. In de nieuwe commercial zijn het de 50-plussers Karen en Luuk die elkaar via Ourtime hebben gevonden vanwege hun gezamenlijke liefde voor wandelen.

Credits:

Creatie: Reclamebureau Steve, Paris

Mediaplanning: Havas

PR: Coopr

Reacties:

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie