Cannes-juryleden Sander van Maarschalkerweerd en Bas Korsten over hun favoriete campagne

De Nederlanders jureerden respectievelijke in de categorieën 'muziek voor reclames' en 'creative data'.

Sander van Maarschalkerweerd, Sizzer Group

Maarschalkerweerd, oprichter en directeur van Sizzer Group, was jurylid in categorie 'muziek voor reclames'. Intrigrerend vond hij de verschillende ethische perspectieven van zijn mede-juryleden bij het beoordelen van campagnes. De Homepod-reclame van Apple, genomineerd voor de Grand Prix, is zijn absolute favoriet - ook al voordat die in de prijzen viel.

Bas Korsten, J. Walter Thompson Amsterdam

Korsten is creatief partner bij J. Walter Thompson Amsterdam en was jurylid in categorie 'creative data'. Zijn ouders weten niet precies wat hij voor werk doet, 'maar dat is oké'. Korsten vindt de 'Marmite Gene Project' - ja die kruidenpasta die de één vies vindt en de ander heerlijk - de meest innovatieve campagne.

ADCN, de club voor creativiteit, deelt in samenwerking met BrandDeli en Orange Lions jury insights van Cannes Lions, in aanloop naar Cannes Lions - The One That Got Away. Tijdens dit event, op 4 juli in Pathé Tuschinski, delen acht Nederlandse juryleden hun insights en favoriete werk en spreekt tevens Alex Weller, Marketing Director Europe, Patagonia over sustainable creativity.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie