De drie Longlisten ABC Accenten 2018 zijn bekend

Na rijp beraad zijn de onderstaande genomineerde kandidaten geselecteerd

ADVERTEERDER VAN HET JAAR:
ABN AMRO, Albert Heijn, Calvé Pindakaas, Coolblue, KPN, Lidl, McDonald's, MoNo, PLUS Supermarkten en Staatsloterij.

BUREAU VAN HET JAAR:
180 Kingsday, Alfred International, Dawn, Dept, ETCETERA, Joe Public Take-away Advertising, MediaMonks, N=5, Roorda Reclamebureau en XXS Amsterdam.

CONSISTENT ACCENT:
Bob, Calvé Pindakaas, Coolblue, HEMA, IKEA, Kruidvat, NIX18, Rituals, Triodos Bank en Ziggo.



Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om het liefst op één maar max. 2 vel A4 hun argumentatie te geven dat zij terecht op de Longlist staan en door dienen te gaan naar de Shortlist.

De uiteindelijk overgebleven 3 x 3 Shortlist kandidaten zullen zich dan presenteren aan de ABC jury op dinsdag 14 mei 2019 bij PwC te Amsterdam. De winnaar wordt bekend gemaakt op de feestelijke Jubileumuitreiking SAN Accenten in Studio 21 op 23 mei 2019.


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →