Dit is de eerste merkfilm van VodafoneZiggo na de keuze voor WPP

In de commercial presenteert het telecommerk zijn netwerk als ‘GigaNet’.

Giganet!
VodafoneZiggo

VodafoneZiggo noemt zijn vaste en mobiele netwerk voortaan GigaNet. Dat blijkt uit de introductiecampagne (concept: Team Go One, WPP), die deze week is gestart (tv, internet en sociale media).

GigaNet: het krachtige netwerk van Vodafone en Ziggo

Het is het eerste creatieve werk dat voortvloeit uit de samenwerking met WPP. VodafoneZiggo koos in mei na een zeer intensieve pitch voor het netwerk als strategische partner. Louise Meijer, Director Brand & Communications VodafoneZiggo, zegt dat voor deze introductiecampagne voor het eerst de recent ingevoerde way of working is toegepast. ‘Hierbij wordt per productie gekozen uit een groep aan vaste productiepartners, afhankelijk van de specifieke eisen van het project. De campagne is geproduceerd door MediaMonks.

De naam GigaNet moet de kracht van het gezamenlijke netwerk van Vodafone en Ziggo benadrukken. Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt: ‘VodafoneZiggo anticipeert op nieuwe technologieën en bouwt aan een innovatief netwerk. Onze techniek is slim, stabiel, snel en klaar voor de toekomst.’

Credits

Bureau: Team Go One (WPP)

Productiemaatschappij: MediaMonks Films & Content

Regisseur: Peter Pint

DOP: Jasper Wolf

Gaffer: Rene Dingelstad

1e AD: Boris Appituley

Production manager: Sytse Kuilman

Photographer: Evert Klein

Grip: Frans Leiwakabesy

Art department: Jelier en Schaaf

Edit: Kevin Whelan & Dylan Haigh

Post Producer: Antoine Levi

Grading: Laurens Orij

Compositing: Marc van Vliet & Guy Bruggeman

Producer: Bas Plinsinga

Executive Producer: Jacques Vereecken

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie