Lu lanceert nieuwe campagne: Aan wie geef jij de eerste?

Antwerps reclamebureau De Vloer bijt zich vast in Lu's ‘Share The LUve’ campagne met Het Eerste Koekje.

Voor deze campagne zocht het Antwerpse reclamebureau De Vloer samen met het team van Lu naar de rol die een koekje kan spelen in ons leven. De creatieven van De Vloer kwamen tot de conclusie dat de hoofdrol is weggelegd voor het eerste koekje uit het pak. Dat eerste koekje waar je het meest naar verlangt, maar dat je toch weggeeft aan iemand die het verdient. 

Oprichter van De Vloer Johan Roelandt: 'Met deze brede campagne introduceren we een nieuwe gewoonte. Aan wie geef ik mijn eerste koekje? En waarom? Een klein gebaar vol grote emoties. Want met één koekje kan je iemand heel bijzonder doen voelen. Gelukkig zijn alle andere koekjes van het pak wel voor mij', voegt hij toe.

De commercials zijn vanaf 31 januari te zien op tv. 

Credits

Client: Mondelez International
Client contact: Nathalie Brugel, Rhandy Biemans, Amber de Vries, Danae Hünneman, Sofie Couck
Agency: De Vloer
Account Team: Nathalie Rahbani, Lucas Gijs 
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creatie: Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen
Design: Tuan Phan, Tom De Vriendt
Production: Make
Film Production: Studio Wauters

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie