Deze marcom toppers bekronen het meest briljante werk 2018

Met trots stellen wij voor: de 22 Juryvoorzitters van de 11 vakjury’s die gezamenlijk de cases en campagnes van 2018 gaan beoordelen

Met in totaal ruim 220 juryleden, heeft de Stichting SAN de grootste vakjury binnen ons vakgebied! 
Elke categorie heeft een juryteam bestaande uit: 2 juryvoorzitters, 15 juryleden, 3 studenten marketing & communicatie en een SAN bestuurslid voor de procesbegeleiding.

Business-to-Business
Karlien Serrarens / PwC en Erik Siemens / AstraZeneca

Corporate (incl. Personeel)
Martijn Swijghuisen Reigersberg / ABN AMRO en Marlene Wickel / Jean Mineur Mediavision

Dienstverlening
Dave Frauenfelder / VodafoneZiggo en Marieke Nijhoff / NS

Dienstverlening Financieel
Martijn Couwenberg / Centraal Beheer Achmea en Mariëlle Krouwel / SNS

Durables
Chantal Groot Kormelink / Cortina fietsen en Hidde-Jan Haven / MINI
 
Fast Moving
Marieke Jansen-Rentmeester / FrieslandCampina en Chrischa Ligtenberg / Mars

Non-Profit & Overheid
Kolja Urban / KWF en Astrid van Vonderen / Unicef

Retail
Ferry Buitenhuis / HEMA en Annemarie Swijtink / McDonalds

Smart Idea
Sylvia Coumans / PostNL en Marcel Kalmeijer/ ISS Facility Services

Vrije Tijd
Youry Bredewold / Dolby International en Ingrid Timmer / Disney

Branding 360°
Marcel Joosten / Mora Van Geloven en Mariëtte Leenhouts / Randstad Groep Nederland

Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking. Allen zijn zeer ervaren marketing- en communicatiespecialisten die werkzaam zijn bij adverteerders en minimaal 5 jaar op Senior niveau. De eisen die aan juryleden, maar met name aan voorzitters gesteld worden, zijn hoog; want de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de jury!

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.