DPG Media komt met krantencampagne 'Lees je rijk'

'Consumenten hebben niet altijd een merkvoorkeur voor één krant.'

Voel je rijker door het lezen van een krant; ‘Lees je rijk’, is het nieuwe thema van de campagne van de elf krantentitels van DPG Media, Krant.nl. De uitgever hoopt er proefabonnementen mee te werven van vier tot acht weken.

Advertentie
advertisement

In de campagne zien we een krantenlezer die al dansend door verschillende actualiteiten heen beweegt en op verrassende plekken terechtkomt.

Marketingmanager Cornel van Buuren van DPG Media: 'Al enkele jaren gelden hebben wij ervoor gekozen om onze breder portfolio aan titels ook samen te vermarkten. Het inzicht hierbij is, dat veel consumenten interesse hebben in het actief volgen van nieuws. Maar zij hebben daarbij vaak niet gelijk een merkvoorkeur. Op deze manier geven we de consument de mogelijkheid om eerst een titel te ervaren en dan bij gebleken klik, zijn of haar keuze te maken.'

Credits

DPG Media: Dennis Brouwer/Cornel van Buuren
Concept: naar idee van reclamebureau Shoq
Copy:  Cornel van Buuren/Esther Nanninga|
Regie Radio/TV:  David van der Vegte
Producer Radio/TV: Cees Clous/Pascal Hielkema
Creatie print/EM : Edwin WesterbeekCreatie online: Punktlich
Media & inkoop: Gwendolyn Kleinjan & Erika Keizer i.s.m. Mindshare & Pink

 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie