Dutch Search Awards 2022 introduceert nieuwe categorieën en jury

Het prijzenfestival voegt allerlei nieuwe categorieën toe, waaronder Beste affiliate campagne en beste Black Friday-campagne.

Afbeelding: Shutterstock

De Dutch Search Awards vinden dit jaar plaats op 2 december. Het prijzenfestival voor de zoek-industrie voegt acht nieuwe campagnes toe als aanvulling op de bestaande prijzen. Zo is er nu een bonuscategorie met één prijs, die voor beste Black Friday-campagne. Bedrijven kunnen ook meedingen om de Beste affiliate campagne, beste internationale campagne, beste e-mailmarketing campagne en meer prijzen. Cases inzenden kan vanaf 1 juli. De deadline is op moment van schrijven nog niet bekend. Ook moet de organisatie nog aangeven hoe duur tickets worden. 

Nieuwe jury

De jury van de Dutch Search Awards verandert ook. Leonie Botman (director digital marketing bij Bynder) is de nieuwe juryvoorzitter. Peter Maas stopt namelijk. Botman was vorige keer al vice-juryvoorzitter, een stokje dat zij overdraagt aan Muhammed Kocak (head of online marketeting bij Corendon). ZIj begeleiden de juryleden bij het stemmen. Wie jurylid wil worden, kan zich tot 6 augustus aanmelden bij de organisatie. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie