Brabantia schijnt een positief licht op het doen van klusjes in hun nieuwste campagne

'Enjoy the doing' nieuwe pan-Europese Brabantia campagne

In oktober lanceert Brabantia een nieuwe campagne voor meerdere Europese markten (UK, Duitsland, België, Nederland, Frankrijk, Spanje) met thema 'Enjoy the doing.'

De campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door TBWA\NEBOKO gebaseerd op de beproefde Disruption methode en resulteerde in een campagne om klusjes tot positieve rituelen om te buigen.

Deze geïntegreerde merkcampagne gaat over een groot aantal producten en categorieën waaronder de sink side collectie, Bo Touch Bin en strijkplanken. Deze campagne is te zien in online videos.

 

Opdrachtgever: Brabantia; Tijn van Elderen, Romke Swinkels, Anne Slaats, Emma Haraldsson

Bureau: TBWA\NEBOKO in samenwerking met BOVIL en Mindshare.

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Bernard
At the beginning of last year, Avinash Mehta lost his job. When Jyoti saw what a blow this was to her husband, she decided that the time had come to tell him what she'd been doing every day https://mypremiercreditcard.me
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.