Even op vakantie met de nieuwe campagne van Kanzi

Waan je met het eten van een appel 'vijf minuten op vakantie', aldus de nieuwe campagne van Kanzi, waarin Glen Faria de hoofdrol heeft.

Kanzi heeft zanger Glen Faria gestrikt voor een nieuwe - muzikale - campagne van het appelmerk. Hoewel de winter nog moet beginnen, ben je met Kanzi slechts één hap verwijderd van de zomer, zo luidt de boodschap van de campagne, ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Natwerk.

Ik ben weg als ik mijn kans-zie

De campagne, uitgerold op social media en radio, is het vervolg op de 'Vijf minuten vakantie'-campagne van Kanzi, waarvoor Trafassi vorig jaar het nummer produceerde. Dit keer heeft Glen Faria voor de gelegenheid een single uitgebracht. Kom even los van je dagelijkse verplichtingen en waan je met het eten van een Kanzi-appel 'vijf minuten op vakantie', is de insteek. Of, zoals Glen Faria zingt, 'vijf minuten vakantie, ik ben weg als ik mijn kans-zie.'

'De frisse sound van het nummer past helemaal bij ons merk en is vormend geweest voor wederom een mooie samenwerking. We hopen natuurlijk dat de single een grote hit wordt', 'zegt Helen Schoots, brand manager bij FruitMasters.

Lees ookKanzi viert nieuwe appeloogst met single en videoclip

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie