Viral van de week: Fascinerende flowchart van sterkste merken

Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week

Dit simpele filmpje waarin je de sterkste merken in de loop van 18 jaar stuivertje ziet wisselen in merkwaarde, ging afgelopen week door het dak in views op Facebook, Youtube en Linkedin. Al met al bereikte de video meer dan 10 miljoen mensen. Voor vakidioten zoals wij een absolute must see waar je gebiologeerd vijf minuten van je tijd aan kunt verspillen.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Arie Hoekstra
Stuivertje wisselen?
Als je in februari 1986 Apple aandelen had gekocht toen ze ongeveer op 56 dollarcent stonden. Zeg voor de gekkigheid je hele maandsalaris in dat fonds had gestort, dus alles in aandelen had omgezet... En ze niet had verkocht he. Gewoon lekker in de knip gehouden zou hebben.
Soms nog wat optie erbij, longterm?

Mocht je in die tijd een Coca Cola verslavingen hebben gehad, dan was je er snel van af of juist weer niet.
Wel lullig voor al die mensen die altijd maar zo dol waren op Microsoft en dat stompzinnige besturingssysteem. Alle lof voor ... Apple.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie