Ginmerk V2C Gin maakt flesopeners van verdronken fietsen

FIetsen krijgen een tweede leven als flesopeners. Zo wil V2C Gin opvallen in de competitieve ginmarkt.

Elk jaar worden er zo’n 15 duizend fietswrakken uit de Amsterdamse grachten gevist. Ginmerk V2C Gin geeft deze verdronken fietsen een tweede leven als flesopeners. Met dit idee, ontwikkeld door SuperHeroes, hoopt het nieuwe merk op te vallen in de competitieve ginmarkt. 

De campagne is opgezet om de fles via het barpersoneel te promoten en merkvoorkeur te creëren. Samen met kunstenaar en ontwerper David Kroupa zijn de fietswrakken verzameld en de verschillende onderdelen zijn omgetoverd tot openers. Op elk exemplaar staat het logo.

‘V2C is een jong, onafhankelijk ginmerk en wij helpen hen graag onder de aandacht te brengen in een drukke gin markt’, zegt Django Weisz Blanchetta, managing director van SuperHeroes Amsterdam. ‘Het past bij onze post-advertising aanpak, waarbij we kijken naar een mix van activiteiten om aandacht te genereren voor merken via allerlei touchpoints.’

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie