Hema viert 95-jarig bestaan met campagne rondom haar fans

Winkelketen pakt groots uit met een crossmedia campagne met fans en limited edition producten. Inclusief een rookworst-feestcollectie.

Hema

Hema bestaat 95 jaar en viert dit jubileum met een campagne die vandaag, 18 oktober, start. De campagne draait vooral om Hema-fans en hun favoriete Hema-product. Hier is een speciale brochure voor ontwikkeld. Hema laat klanten op 23 oktober in tientallen winkels ook gratis taart proeven. Een taart die gemaakt is omdat hij de Hema-taartbakwedstrijd gewonnen heeft. De taart is ook te koop. 

Hema gaat daarnaast op sociale media beelden van vroeger delen en een kennisquiz organiseren waarbij deelnemers prijzen kunnen winnen. Op Instagram kunnen gebruikers een speciale Hema-filter gebruiken en Hema werkt samen met radiozender 100% NL en DJ Barry Paf om op de radio en sociale media meer aandacht te creëren voor haar jubileum. Ook daar is een winactie aan gekoppeld. 

Advertentie
advertisement

Limited edition merchandise

De winkelketen komt ook met limited edition merchandise, waaronder een bierpakket in samenwerking met de Nederlandse bierbrouwerij 't IJ en baby- en volwassenenkleding met afbeeldingen van rookworsten en confetti. Influencers gaan de kleding aanprijzen op sociale media, aldus Hema. De merchandise is nu te koop via een op=op-model. 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie