Hema wint diversiteitsprijs voor Pride-campagne

De winkelketen valt in de prijzen voor zijn inzet voor de Nederlandse LHBTQ-gemeenschap.

Winq, een tijdschrift voor homoseksuelen, reikt voor het eerst de Campaign Diversity Award uit. Dit is een prijs voor een campagne die een grote bijdrage levert op het gebied van gelijkheid, diversiteit en inclusie voor de LHBTQ-gemeenschap in Nederland. Hema ging met de prijs naar huis. 

De retailer wint de Campaign Diversity Award voor het georganiseerde huwelijk tijdens Pride. Hema gaf drie Europese stellen, uit landen waar trouwen voor homokoppels niet mogelijk is, de kans toch in het huwelijksbootje te stappen. De motivatie om de hoofdprijs aan Hema te geven: 'Hema laat zien dat liefde voor iedereen is. Daarbij verwerken ze op volstrekt vanzelfsprekende wijze LHBTQ-koppels in hun reguliere uitingen.'

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie