Hertog Jan maakt digitale content voor wel héél geduldige bierliefhebbers

In de loop van zes (6!) jaar krijgen ze zes digitale contenthoofdstukken uitgeserveerd: ‘Digitale Rijpingskelder’.

Digitale Rijpingskelder
Hertog Jan

Hertog Jan, het biermerk uit de stal van AB Inbev komt met ‘Digitale Rijpingskelder’. Dat is een contentmarketingprogramma, dat digitaal wordt uitgesmeerd over zes jaar. (Bureau: Isobar). Het idee is om bierliefhebbers te helpen hun flessen thuis te laten rijpen en te volgen. Dat proces wordt gedurende die 6 jaar ‘begeleid’ door meesterbrouwer Gerard van den Broek. ‘Hij stoomt je klaar om optimaal van je eigen gerijpte fles Grand Prestige te genieten.’

Advertentie

Smaakevolutie

Hertog Jan legt uit: ‘Na het invullen van het brouwjaar en de productiecode die op de fles staat, helpt de meesterbrouwer met het vinden van de juiste plek om de fles thuis weg te leggen en bepaal je een rijpingsdoel.

Elk voltooid jaar geeft toegang tot een nieuw hoofdstuk waarin de meesterbrouwer vertelt over de smaakevolutie in de fles en het degusteren (proeven) van het bier. De hoofdstukken komen overeen met de optimale rijpingstijd van 6 jaar. Alleen liefhebbers met geduld zullen uiteindelijk de volledige ervaring van 6 jaar beleven.’

De campagne rondom de Digitale Rijpingskelder wordt deze week gelanceerd. Met een digitale campagne, communicatie on-pack, winkelvloer activatie en aanwezigheid in de brouwerijwinkel wordt de Digitale Rijpingskelder integraal onderdeel van Grand Prestige als bier.

Hertog Jan - Digitale Rijpingskelder

Credits

Klant: Hertog Jan

Creatief Bureau: Isobar

Realisatie platform: SiteSupport

Videoproductie: Tilt

Mediacampagne: Vizeum

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie