Hudson’s Bay maakt tv-debuut met campagne

In de commercial gaan twee etalagepoppen op ontdekkingstocht in het warenhuis.

Hudson’s Bay

Hudson’s Bay maakt zijn eerste televisiecampagne in samenwerking met TBWA/Neboko. Met de campagne wil het Canadese warenhuis, dat in Nederland de leegte opvult die V&D achterliet, onderscheidend vermogen creëren.

De ‘Alles komt tot leven bij Hudson’s Bay’-campagne (zie onderaan) gaat over twee etalagepoppen die de nacht van hun leven hebben in het warenhuis. Ze ontdekken de producten en services van de winkel. Hiermee wil Hudson’s Bay de onderscheidende winkelervaring aantonen. 

TBWA\Nekobo heeft voor de video samengewerkt met twee professionele dansers van het Nederlands Dans Theater en met regisseur Tobias Pekelharing van productiebedrijf Holy Fools. 

Darre van Dijk, chief creative officer van TBWA\Neboko: ‘De warenhuizen van Hudson’s Bay bieden een inspirerend en fantastisch landschap om een verbluffende video te maken.’

 

Advertentie
Alles komt tot leven bij Hudson's Bay

Credits
Client: Hudson’s Bay Company
Agency: TBWA\NEBOKO Production company:    
Holy Fools Director: Tobias Pekelharing
Producer: Frank de Kok
DOP: Floris van der Lee Special Make-Up:            
Rob's Props Shop Editor: Mark Bechtold
Sound: Sauvage Sound
Composer: Darius Dante & Good Sounds
Music mix: Postoffice
VFX & Color grading: Crabsalad

Dancers: Nederlands Dans Theater – Marne van Opstal & Chloë Albaret

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie