Isobar en Vizeum winnen Best of Content en Best of Activation Award met Jupiler campagnes

Bij de uitreiking van de prestigieuze Belgische BOCA en de BOA viel Jupiler maar liefst drie keer in de prijzen

dentsu aegis network

De ‘Love Every Drop’ campagne die Isobar en TCC ontwikkelde voor Jupiler en Tomorrowland kreeg een BOCA, dé award in België die de beste strategische content en meest creatieve en innovatieve producties eert. De Tomorrowland campagne was goed voor een zilveren medaille in de categorie “Best use of social media”.

Jupiler 0.0% wint zilver met “Het kan met Jupiler 0.0%” in de categorie “Best of influencer marketing” en kaapt samen met TCC en Vizeum een bronzen medaille weg met “0% alcohol, 100% supporter” in de categorie “Geïntegreerde campagnes”.

De jury van de Best Of Activation (BOA) en de Best of Content (BOCA) awards 2018, bestaande uit communicatiespecialisten uit verschillende domeinen, vergelijkt en rangschikt de campagnes in verschillende categorieën.

 

Isobar en Vizeum zijn onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten.

Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

 

Advertentie