Bohemienne boerin moet biologische boodschap van ijsmerk Little Cow & Cookies uitdragen

Big flavour for a small planet, is de belofte van het relatief onbekende ijsmerk. Vengean tekende voor concept en creatie.

Fenna is een moderne, tikje bohemienne, jonge boerin met een passie voor ijs

The Organic Jersey Farm, producent van biologisch ijs, komt met een nieuwe campagne om de bekendheid rondom het ijsmerk Little Cow & Cookies over de bühne te brengen. Hoofdrolspeler in de campagne is Fenna: een moderne, tikje bohemienne, jonge boerin met een passie voor ijs, natuur, mens en dier, aldus het merk.

De campagne, ontwikkeld door het jonge bureau Vengean (van o.a. Andy Mosmans), bestaat uit een serie online video's en snappy animaties, waarin Fenna ons meeneemt in de wereld van het genoemde ijsmerk. Dat wil zeggen: ze geeft uitleg over het biologische ijs, de cookies en de composteerbare verpakking. De boerin is naar eigen zeggen zelf gek op ijs, maar houdt minstens zoveel van onze planeet. De tagline van de campagne is dan ook: big flavour for a small planet.

Wat is Little Cow & Cookies precies? Biologisch roomijs, gemaakt met de romige melk van kleine Jersey-koetjes en heerlijke cookies, in een volledig biologisch afbreekbare beker, zo luidt de belofte.

Ook wordt de campagne instore uitgerold bij onder meer Albert Heijn, Plus, Jumbo en Picnic.

De beelden voor de campagne zijn geschoten in een natuurrijk gebied in Noordoost-Duitsland, waar een kudde koeien van The Organic Jersey Farm graast, vlakbij de ijsfabriek van het bedrijf.

De campagne is ontwikkeld door Vengean in samenwerking met bureaus Fresh Bridge en Young Perfect en wordt in eerste instantie uitgerold in Nederland, waarna België en Duitsland moeten volgen. Het van oorsprong Duitse bedrijf is ontstaan uit een samenwerking tussen familiebedrijven Koepon Dairy Farms en Royal A-ware.

Bekijk de online video hieronder:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie