Monsterboard komt met campagne over mismatches en een korte broek

Internationale merkcampagne focust op juiste keuze van kandidaat voor baan.

Monsterboard komt met een nieuwe internationale merkcampagne en bijbehorende commercial. Deze is de komende drie weken te zien op landelijke tv.

De campagne richt zich op het samenbrengen van de juiste persoon en het juiste bedrijf. In de commercial wordt dit behandeld aan de hand van een mismatch. We volgen een man in korte broek die op een formeel kantoor duidelijk de verkeerde man op de verkeerde plaats is. Als pakketbezorger is hij wel helemaal op zijn plek.

Online worden er nog drie korte commercials ingezet, waaronder één waarin te zien is dat een collega te veel in de persoonlijke ruimte van een andere collega komt: duidelijk een mismatch.

De campagne richt zich op werkzoekenden tussen de 18 en 35 en is ook online te zien via Instagram, YouTube en Snapchat. 

Jort Wassenaar, Managing Director Monsterboard Nederland, Monster UK, IE en Frankrijk: ‘De kans op een mismatch is voor hen ook groter omdat ze minder werkervaring hebben dan oudere werkzoekenden. Met onze nieuwe campagne laten we zien dat je soms een beetje out of the box moet denken. Er zijn veel banen die niet voor de hand liggen maar misschien juist heel passend zijn.’

Het concept en de creatie van de campagne is verzorgd door MullenLowe Alfred.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie